Trænere
Lotte Hornemann Søjborg
Lotte

Ejer, daglig leder og træner i det meste :-)

Min drøm var at lave et træningscenter hvor alle kan (lære at) træne. Uanset om du er nybegynder, elite, overvægtig, aldrig havde bevæget dig før, eller har begrænsninger pga. skader eller andet. Og det føler jeg virkelig at er lykkes i YHL-GYM.

Jeg elsker at give folk lyst til at træne, ved at tilpasse træningen, så alle går fra med en succesoplevelse.

Du er ALTID velkommen til at kontakte mig på tlf. 6170 1055, hvis du har nogen spørgsmål.

Vi ses til træning.

Michael Lauritsen
Michael

Træner: Workouts, introhold


Hvem er jeg:
Jeg hedder Michael og læser til dagligt til Programmør. 

Jeg har trænet trænet Crossfit i 7 års tid og har været træner de sidste 4 år.

Hvad oplever du på mine hold:
På mine hold oplever man typisk at blive presset til grænsen. Jeg går meget op i at alle er bevægelse fra timen starter til timen er slut.

Der er primært fokus på cardio og udholdenhed.
Jeg går meget op i at vi kommer hele kroppen igennem på mine hold og bruger meget tid på at finde på nye måder at presse folk på.

Min yndlingsøvelse er:
Der er flere, men mest må det være: "Taters", "Power/Hang Power Clean", og "Double Unders".


Min fritid bruges på:
I min fritid bruger jeg meget tid på min familie, er gift med Carina som også træner i YHL-GYM og min datter samt træning og mit studie.

Joachim Kejlstrup
Joachim%20med%20t%c3%a6nder

Træner: Workouts og familie 


Hvem er jeg?
Jeg er uddannet fysioterapeut og har jeg trænet Crossfit i 6 år, hvor jeg har undervist i YHL de sidste 3-års tid ca.

Hvad oplever du typisk på mine timer:
Mine træninger kan være bestående af enten korte, lange, tunge eller cardio præget Workouts. Så man kan aldrig vide sig sikker, men der er altid garanti for at det nok skal blive hårdt og der er altid tid til en bonus. Jeg kan godt finde på at presse og udfordre jer i timerne, da jeg på erfaring ved at i sagtens kan mere end i tror.


Mine yndlingsøvelser er:
Prowler og clean


Min fritid bruges på:
Familien, spille fodbold og passe mit andet job som deltidsbrandmand.

Carina Jensen
Carina

Træner: Workouts, Introhold

 

Hvem er jeg?

Jeg er studerende. Har undervist i YHL i 3,5 år 


Hvad oplever du typisk på mine timer:

Mine træninger er bestående korte Workouts , med lidt af det hele . Nogle gange er der fokus på cardio delen andre gange er det styrkedelen der er i fokus.
Jeg går meget op i teknikken er korrekt , og retter, hjælper og vejleder så alle kan bliver bedre og vi undgår skader . Nogen gange er der en teknik del inden i træningen. Så bruger vi tid på at blive bedre på en specifik øvelse eller løft .

Min yndlingsøvelse er:

Power clean og burpees 


Min fritid bruges på:
Træner crossfit og er sammen med familie og venner .


Kristina Svennerberg
Kristina

Træner: Yoga 


Hvem er jeg: 

Yoga for mig handler om balance. At turde at ikke være perfekt. På yogamåtten, og i livet. Når jeg underviser i yoga, tager jeg udgangs punkt i at vi får bevæget vores kroppe på en måde der gør os smidige, stærke og glade. Som yogalærer ønsker jeg at oplevelsen på yogamåtten giver kraft og energi til hverdagen. Jeg elsker at dele glæden ved yoga med andre og bliver virkelig glad når deltagerne på mine hold går hjem med et smil på læben.

 

Hvad oplever du typisk på mine timer: 

På mine hold vil du opleve at vi bevæger os i flow, hvor åndedræt og bevægelse er koblet sammen. Der er altid elementer af styrke, stræk, balance og afspænding. Det er vigtigt at alle kan være med, uanset udgangspunkt, så jeg giver altid forskellige alternativer. På den måde kan du som deltager vælge netop det der føles rart og tilpas udfordrende i din krop.

 

Min yndlingsøvelse er:

Hvis jeg skal vælge en yogastilling at lave hver dag i resten af mit liv, så må det være Savasana. Men det er forskelligt fra dag til dag, hvad kroppen har behov for – så yndlingsøvelsen er altid den hvor man kan mærke at kroppen siger “ja tak”.

 

Min fritid bruges på:

Når jeg ikke underviser, så nyder jeg min familie, mine venner og at fordybe mig I kreative projekter. At være ude i naturen, læse bøger og eksperimentere i køkkenet er også noget jeg prioriterer højt. Og at have det sjovt!

 

Naja Barfod
Naja

Træner: Teen Cross

Hvem er jeg:

Jeg er en meget kreativ person og CrossFit er en af mine store hobbyer, da det giver mig styrke, både fysisk og mentalt og ikke mindst en masse glæde. Det er også disse aspekter jeg gerne vil give videre gennem min undervisning.


Hvad oplever du typisk på mine timer:

Mine timer har ofte et legende element i sig, og jeg sætter fokus på at have det sjovt sammen, mens der kommer sved på panden. Jeg stræber efter at udfordre hver enkel hvor de er, så de hele tiden kan udvikle sig.


Mine yndlingsøvelser er:
DU (doube under sjip) og Clean

Min fritid bruges på:

I min fritid maler, tegner og bager jeg og desuden laver jeg en masse kreative projekter.

Christian Rasmussen
Christian

Træner: Afløser på Workout 

Hvem er jeg:
Jeg er Christian, er kok og konditor og har været det hele mit voksne liv.

Min passion for cross træning startede, da jeg startede i lære som kok hvor det viste mig vigtigheden af at holde sin krop i form for at kunne klare de lange arbejdsdage i køkkenet.
Som træner er jeg meget optaget af den korrekte udførelse af øvelserne for at få det optimale ud af dem, og komme igennem uden skader.


Hvad oplever man typisk på mine timer:
Man vil typisk komme igennem en styrke/teknik del, hvor vi nørder en bestemt øvelse så vi kan blive endnu stærkere og hurtigere, efterfulgt af en klassisk crossfit workout hvor der kan brændes nogle kalorier af og hvor vi typisk vil arbejde med øvelsen fra vores teknik/styrke del.


Min yndlingsøvelse  er:
Helt klart dødløft. Den er så simpel og ligger til grundlag for næsten alle øvelser med vægtstangen da den starter på gulvet og kan både gøres tungt med meget få gentagelser og også knap så tungt, med mange gentagelser så man kan få pulsen op.


Min fritid bruges:
Min fritid bliver brugt sammen med mine børn og kone, da jeg arbejder meget er det vigtigt for mig at få brugt noget kvalitetstid sammen med dem, når der er tid til det.

Anders Pedersen
Anders%20p

Træner: Workout 

Hvem er jeg:

Jeg hedder Anders og har trænet Crossfit i snart 10 år, og besluttede for 2 år siden, at jeg ville prøve at instruere andre i, hvordan man kan have det sjovt og hårdt på samme tid.

Hvad oplever du typisk på mine timer:
"Work hard - play hard".
På mine hold går jeg op i at man arbejder hårdt ud fra den enkeltes eget niveau.
Hvis man ikke er helt klar over hvad man kan arbejde på af øvelser og løft, så hjælper jeg gerne med at finde det.


Min yndlingsøvelse er:
BURPEES - fordi alle andre ikke kan fordrage at lave dem, og nogle finder det irriterende, at jeg er vild med dem.


Min fritid bruges på:
Til daglig er jeg tømrer, så jeg arbejder en de.

Ellers bruger jeg tiden på mine venner og familie - og træning selvfølgelig.

Der er ikke uploadet et billede endnu
Gitte Kronborg
Gitte%20kronborg

Træner: Yoga og løbehold

Yoga og løb kan man sige er yin og yang af fitness. De er ikke modstridende kræfter, men komplementære modsætninger, der interagerer i en større helhed. Dette gælder især med hensyn til styrke, fleksibilitet og mental skarphed.

 

Løbe træner du eller dyrker crossfit, så er det alle sammen sportsgrene der kræver en stærk psyke og en jernvilje og her vil yoga bringe en masse godt med sig. 

Ved, at dyrke yoga vil du forbygge skader, du vil blive mere smidig og ved, at du smidigøre dine muskler vil du automatisk også få mere fart over feltet i din løbe praksis eller anden træning. 


Cathrine Jansen
Cathrine

Træner: Workout 


Hvem er jeg:
Jeg hedder Cathrine og jeg er 29 år. Til dagligt læser jeg HF på VUC med henblik på en professions bachelor i psykomotorik. Jeg har en stor interesse i psykologi og bevægelse, hvilket også afspejler sig i mit trænervirke

Hvad oplever man typisk på mine timer:
Jeg forsøger at gøre træningerne overskuelige, så man ikke kommer direkte fra arbejde, hvor man har brugt sin hjerne hele dagen og så skal tænke endnu mere. Det er altid min hensigt at gøre træningen sjov og effektiv, så man som deltager går derfra med en god oplevelse.

Mine yndlingsøvelser er:
Det er svært at vælge én! Jeg kan nok bedst li' de øvelser, jeg er god til - er det ikke altid sådan? Det må være dødløft, Turkish Get Up og Kettlebell Swings.

Min fritid bruges på:
Udover at bevæge mig en masse, er jeg er læsehest, så mit hjem indeholder mange bøger, hvis verdener jeg lader mig suge ind i.

Anders Haarh Andersen
Anders%20a

Træner: Afløser på workout


Hvem er jeg:

Jeg er en gut der har gået til Cross Fit i 5 år og elsker det. Til dagligt arbejder jeg som kørselsdisponent.
Som træner er jeg altid veloplagt og kommer med en masse godt humør.

Hvad oplever man typisk på mine timer:

Jeg forsøger altid at lave udfordrene og hårde timer, så alle får max. ud af deres træning og går glade hjem .

Mine yndlingsøvelser er: 

Push ups. Hand stand push ups og push pres


Min fritid bruges på:

I min fritid er jeg fodbold træner for et senior hold, som jeg selv har spillet på.